Nieuw lokaal voor vergadering in het Amazone gebied van Peru

project1-1

Op onze reis naar Peru jl. april, ontmoetten we 4 broeders uit het Amazone gebied die naar Chiclayo waren gekomen voor de tweedaagse conferentie. Al meerdere jaren bezoekt br. Rafael Tarrillo uit Trujillo dit primitieve gebied op onze planeet voor onderwijs in de vergaderingen en om gelovigen te bemoedigen en hetproject1-2
evangelie van de Heer Jezus te verkondigen.

In januari 2014 hebben de broeders in een bepaald gebied een stuk land gekocht op een plek die redelijk centraal ligt. Hun plan is hier een gebouw te bouwen voor lokale samenkomsten maar ook voorproject1-3
conferenties, zodat brs. en zrs. uit de regio kunnen samenkomen. Het is ook makkelijker voor br. Rafael en eventuele andere bezoekers om naar een centrale plek te gaan.

Ze zijn van plan om  met eigen mankracht en materiaal (hout) het lokaal te bouwen, maar ze hebben wel project1-4spijkers en andere materialen van buiten nodig. Hun begroting voor het project is 6,305 Soles.

We willen graag een bedrag van 2500 euro’s van brs. en zrs. uit vergaderingen in Nederland verzamelen om dit project te ondersteunen  en het bedrag binnen 3 maanden aan hen doorsturen (15 augustus 2014).
project1-5
Wil jij en/of je vergadering mee doen? Jullie kunnen giften storten op Stichting Nehemia (met ANBI status). Als er meer geld dan nodig is, binnenkomt, zullen we het voor een vergelijkbaar

project in Peru of Colombia gebruiken. Alvast hartelijk bedankt!

project1-6

Gerard Hoddenbagh en Philip NunnMet broederlijke groet,